HomewwwRegisterLog in
This forum is closed. Please register on the new forum at www.therealacrophobia.com/forum

Share | 
 

 so i have found my project!

Go down 
AuthorMessage
Acrocody
Acro Member


Male
Number of posts : 353
Age : 32
Location : surprise az
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 3:34 pm

here it is, 1978 chevy luv!
its a little rought, and its a 4x4 but its gonna get so cut up it doesnt matter. the only shitty thing is it doesnt have a title, does anyone have any experience with getting an abandoned title? the reason im getting this one is 1: there is only 3 luvs on craigslist for sale and a luv is what i really want 2: this guy is trading me for my p.o.s honda accord i have for sale.
http://phoenix.craigslist.org/nph/bar/1913242315.html

my plans are
-convertable with molded door tops
-slanted windshield
-full sheetmetal interior
-irs rear end witht the driveshaft shortend and wheels brought forward
-1 peice front clip
-bagged and body dropped
-24" and 22" custom built billet old school wheels

-and whats really gonna set this thing off is the paint job, i really dont wanna give it away but its something no one has ever done i think, its really mixing a rat rod with a full show truck, the idea is great, i just have to find someone who has my vision and can lay it down right.

its gonna have much much more but this is the basic, ive never been so excited to start a build, i want this truck to be famous the second its seen lol. wish me luck!!!

-AcroCody
Bringing back Acro AZ baby
Back to top Go down
Bagged88

avatar

Male
Number of posts : 88
Age : 31
Location : Alabama
Registration date : 2010-07-05

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 3:38 pm

Good luck with it man, can't wait to see what you do.
Back to top Go down
http://www.mypace.com/untouchableredneck
Acrocody
Acro Member


Male
Number of posts : 353
Age : 32
Location : surprise az
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 3:38 pm

idk if anyone has ever seen this before, but this is my inspiration for the build, im kinda gonna working around this idea
Back to top Go down
AAcrazy
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 1353
Age : 49
Location : cali
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 4:33 pm

good luck, i cant wait to see it in the year 2035 with all those mods your planning..... Laughing
Back to top Go down
Acrocody
Acro Member


Male
Number of posts : 353
Age : 32
Location : surprise az
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 4:54 pm

shit son, im a fast welder lol, no it might take a bit but it will be worth it.
Back to top Go down
shithead
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 1995
Age : 40
Location : Webster.NY
Registration date : 2008-08-13

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 4:58 pm

very cool cant wait to see it done good luck
Back to top Go down
xxxxcjxxxx
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 4924
Age : 32
Location : Formally Orlando, Now Cleveland, Ohio
Registration date : 2008-08-13

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 5:22 pm

cool.. looking forward to the build

_________________
( ( C-Jizzle ) ) | 96 Ranger Splash | 00 F150 | AA Northern Ohio Rep
"America's gonna love my nuts!" Acrophobia
Back to top Go down
http://www.acrophobia.net
HULK

avatar

Male
Number of posts : 44
Age : 31
Location : Griffin, Georgia
Registration date : 2010-07-26

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 5:37 pm

Good luck bro
Back to top Go down
http://jonathanesamples@gmail.com
SDC
Acro Prospect
avatar

Male
Number of posts : 518
Age : 38
Location : bainbridge ga
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: so i have found my project!   Tue Aug 24, 2010 8:40 pm

good luck cody cant wait to see the build
Back to top Go down
http://www.southerndesigncompany.com
bagged69c10
Acro Prospect
avatar

Male
Number of posts : 1529
Age : 34
Location : Mesquite, Tx
Registration date : 2008-09-04

PostSubject: Re: so i have found my project!   Fri Aug 27, 2010 1:02 pm

Sounds like a plan. I didn't think you could body a luv on 22s in the front but I'm not sure.
Back to top Go down
Acrocody
Acro Member


Male
Number of posts : 353
Age : 32
Location : surprise az
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Fri Aug 27, 2010 1:29 pm

U can when u don't have front fenders lol
Back to top Go down
xxxxcjxxxx
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 4924
Age : 32
Location : Formally Orlando, Now Cleveland, Ohio
Registration date : 2008-08-13

PostSubject: Re: so i have found my project!   Fri Aug 27, 2010 1:50 pm

hope you plan to finish it with some sort of bed and front end....

_________________
( ( C-Jizzle ) ) | 96 Ranger Splash | 00 F150 | AA Northern Ohio Rep
"America's gonna love my nuts!" Acrophobia
Back to top Go down
http://www.acrophobia.net
bagged69c10
Acro Prospect
avatar

Male
Number of posts : 1529
Age : 34
Location : Mesquite, Tx
Registration date : 2008-09-04

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sat Aug 28, 2010 9:42 am

Me too.
Back to top Go down
rojo
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 2132
Age : 40
Location : mesquite, tx
Registration date : 2008-09-14

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sat Aug 28, 2010 10:29 am

looks like hes going for a ratrod inspired mini

_________________
Back to top Go down
http://www.myspace.com/anaandrojo
Acrocody
Acro Member


Male
Number of posts : 353
Age : 32
Location : surprise az
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sat Aug 28, 2010 1:31 pm

Ya there will be a front end but im sorry guys this truck will have to be one of those rare cases that gets locked with no bed. The style of this truck and the way im building it it will look done with no bed i promise. This truck will be the first of its kind, id really like to think that this truck could change the game. The ideas i have are too hard to explain but i promise u will logo it with no bed.
Back to top Go down
AAcrazy
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 1353
Age : 49
Location : cali
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sat Aug 28, 2010 3:25 pm

NO BED?? where are you gonna sleep when your new girlfriend throws you out?
Back to top Go down
Acrocody
Acro Member


Male
Number of posts : 353
Age : 32
Location : surprise az
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sat Aug 28, 2010 4:26 pm

Dude im dealing with a divorce, no girlfriends for a very long time. Im just trying to get laid that's it haha
Back to top Go down
AAcrazy
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 1353
Age : 49
Location : cali
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sat Aug 28, 2010 9:28 pm

lets sword fight then...lol
Back to top Go down
STEN_(AA)
Acro Prospect
avatar

Male
Number of posts : 365
Age : 34
Location : Ft. Lewis, WA
Registration date : 2008-09-06

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sun Aug 29, 2010 12:46 am

Ohhhhhhhh Can I join?
Back to top Go down
http://www.myspace.com/sten_d_slammd_1
Acrocody
Acro Member


Male
Number of posts : 353
Age : 32
Location : surprise az
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sun Aug 29, 2010 4:12 pm

here is the only truck i could find that kinda has a similar idea to mine with a floating rear end with no bed
Back to top Go down
xxxxcjxxxx
Acro Rep
avatar

Male
Number of posts : 4924
Age : 32
Location : Formally Orlando, Now Cleveland, Ohio
Registration date : 2008-08-13

PostSubject: Re: so i have found my project!   Sun Aug 29, 2010 9:36 pm

always thought that was a cool look during construction.. talk about a trailer queen Razz

_________________
( ( C-Jizzle ) ) | 96 Ranger Splash | 00 F150 | AA Northern Ohio Rep
"America's gonna love my nuts!" Acrophobia
Back to top Go down
http://www.acrophobia.net
Sponsored content




PostSubject: Re: so i have found my project!   

Back to top Go down
 
so i have found my project!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Project Peenemünde!
» 800oz nugget found in WA
» Project 45 For Sale
» Cheap go kart project
» Has anybody found big gold at depth with a 4500?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AcrophobiA :: Newbies :: Members / Prospects-
Jump to: